perssonality.blogg.se

Perssonality är en blogg tänkt handla om familjens djur och mig själv. Skrivandet är också en stor del av mig. Välkomna!

Söndagsbestyr

Kategori: Allmänt

Jag har sovit till sju två morgnar i rad. Igår för jag fick migrän, men idag då? Kanske var det ovädret som röt utanför fönstret. Det blåste och regnade som attan. Det var till och med så Ester inte tyckte det var roligt att gå ut. Och nu, lagom när parkeringen skulle få sin sista dragning, kom världens hagelstorm. Man ser inte ens grannhuset på andra sidan vägen! Så himla typiskt!

Jag har startat upp min laptop igen. Den har sovit till och från sedan maj månad. Har haft den startad några gånger men inte använt den eftersom det var så mycket jobb med att fixa det utgångna virusprogrammet på den. Det hade löpt ut och jag visste inte hur jag skulle fixa det själv.

Nu har jag äntligen fått tummen ur och fixa det och alla uppdateringar. Eller jag och jag, jag kom ihåg att sätta fram den och sätta gubbe på det. Och han har gjort den i ordning åt mig så jag kan skriva järnet på den igen. Tanken är att skriva vid köksbordet och framför teven igen, så som jag gjorde med Skuggor. Jag börjar känna mig alldeles för social här hemma för att sitta i min lilla hörna.

Jag tänker också meddela här och nu att jag kommer att dra ner på min aktivitet på Perssonality. Jag måste få min uppföljare klar och jag har ingen aning om vad jag ska skriva här. Ska försöka att lägga ut några inlägg i veckan men det kommer inte att bli varje dag. Det blir mer i samband med utgivningen 2016.

Tusen kramar till ER och ha en fin Första Advent.

Bilden föreställer en härlig väns höns. Visst är dom fina?! Jag älskar höns och skulle så gärna vilja ha egna. Och vem vet? Kanske en dag..?

Kommentera inlägget här: