perssonality.blogg.se

Perssonality är en blogg tänkt handla om familjens djur och mig själv. Skrivandet är också en stor del av mig. Välkomna!

Åh dessa barn..!

Kategori: Allmänt

Lämnade avdelningen för att gå ett ärende. När jag går i korridoren möter jag en lagom stressad mamma med två barn. Den lilla dotterns underläpp plutar på ett sätt jag aldrig sett förut och hon snyftar högt. Bakom henne går lillebror och ser sådär plågsamt glad ut. Jag har ganska bråttom så hinner inte tjuvlyssna något vidare, men hör ändå lite av samtalet.
- Men mamma...! Jag gjorde det inte med flit. Jag skulle ju bara klämma honom lite!
- Man får inte klämma någon i dörren.
- Jooo det får man. Bara lite!
 
Det rör sig alltså om att storasyster klämt lillebror i dörren. Och lillebror älskar att mamma skäller på storasyster. Eller något sånt! =D
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: