perssonality.blogg.se

Perssonality är en blogg tänkt handla om familjens djur och mig själv. Skrivandet är också en stor del av mig. Välkomna!

Hittat tillbaka.

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen fått tummen ur och fixa inloggningen till bloggen. Min dator small för lite mer än en månad sedan och vid reparationen försvann alla länkar. Jag fick heller inte tillbaka mitt word, vilket jag saknar väldigt mycket och förmodligen försöker fixa längre fram. Om jag inte missminner mig går det bara att köpa word online idag? Det är jag inte intresserad av. Jag vill ha det jag hade, en fast modell, och bryr mig mindre om uppdateringarna. 
 
Nytt sedan sist är annars att jag klarade novemberutmaningen med en glans. Nanowrimo 2019 blev 50,000 ord på tre veckor. Jag stannade där, vilket jag i efterhand ångrar. Det hade varit kul att ha fortsatt i samma tempo och räkna ord bara för att se hur många ord jag kunnat nå. Men jag klarade utmaningen och är supernöjd. Skuggor 3 stod på menyn, så numera är jag i redigeringstagen. Stommen är satt. Mycket att redigera är det, lär ta tid, för när man skriver lika många ord på tre veckor som man annars gör på flera månader, hinner man inte tänka igenom. Det gäller att ha grunden klar för sig och få ner den, och det är gjort. 
 
 
Hela familjen har legat i influensa. Med åtta taxvalpar på sju veckor hemma var det en riktig pers och jag är tacksam att den perioden av livet är bakom oss nu. Nu är vi förkylda men annars pigga och friska. Det har också varit personliga tråkigheter, lite livsavgångar, nu i december. Det har gjort att jag inte orkat gå fullt ut med mina böcker och dess försäljningar. Men man måste inte vara på topp jämt, jag har en riktigt bra grej på gång!
 
Nu ska jag leta upp och fixa tillbaka Storytel bland mina länkar och sedan bläddra igenom lösenordets bok och se om det är mer som ska åtgärdas. Sedan alla värdefulla namnlänkar, matlänkar, alla mina länkar om Polen... Ja, jag får väl leta och klicka dit dem igen. Ha en jättefin kvälll <3 
 
 
 
Kommentera inlägget här: