perssonality.blogg.se

Perssonality är en blogg tänkt handla om familjens djur och mig själv. Skrivandet är också en stor del av mig. Välkomna!

Drömmar i ett ekorrhjul.

Kategori: Allmänt

Helt slut. Burit skit hela natten. Hittat skräp i huset, burit ut till bilen, glömt bort att jag gjorde det, haft ärende ut till bilen och tänkt åh vad bra att ha, varför ligger det i bilen? och burit in. En stund senare har jag hittat skiten i huset och tänkt varför ligger det där, det ska ju slängas? Burit ut skiten i bilen och gått in igen. Haft ett ärende ut i bilen, hittat skiten, burit in - ja, ni ser, och så går det hela runt.

Och jag vet faktiskt exakt vad som pågår.

Jag har suttit med ett och samma kapitel - hela helgen - och försökt hitta den felande länken. Jag vet vad kapitlet är till för och det har ett syfte, men är kopplat till en händelse längre fram och det är där det kommer. Eller ligger. Sitter. Fan vet vad hans moster heter.

Kommentera inlägget här: