perssonality.blogg.se

Perssonality är en blogg tänkt handla om familjens djur och mig själv. Skrivandet är också en stor del av mig. Välkomna!

Halloween...

Kategori: Allmänt

Det är Halloween på Facebook. Har ni sett förändringen de har gjort? Eller har det funnits där tidigare fast jag har varit blind? Men när man ska skriva sin status står det redan "halloween" i rutan. Och när man börjar skriva i rutan blir texten svartare och så står det "med vem" tillagt.

Brukar det verkligen se ut så eller förutsätter Facebook att alla firar Halloween idag och att man har någon att fira med? Jag personligen bryr mig inte om det. Jag frågar inte efter att fira med någon. Men det kan ju finnas andra ensamma själar därute som inte uppskattar en sån förändring.

Kanske bara jag som är blödig och lite irriterande idag. Hundfemtan har kräkts i natt igen. När jag märkte att hon hulkade puttade jag ner henne på golvet och somnade om. När jag vaknade var det som snor längs hela sidan av sängen och allt var kallt och blött och äckligt. Men Ester är pigg och glad och äter sin frukost och hittills har hon inte kräkts mer. Jag ska ringa veterinären på måndag för så länge hon inte är allmänpåverkad är det inte akut. Isch!!

Kommentera inlägget här: